Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, december 23, 2006

Stolt storasyster

igår fick jag alltså träffa cornelia för första gången. åh så liten hon var! världens sötaste bebis att ni anar inte. pappas sambo såg trött men ändå glad ut. båda hade velat åka hem igår men det blir idag istället. så imorgon får jag träffa lillflickan igen och jag längtar verkligen! igår höll jag henne i säkert en halvtimme och bara tittade på henne. det går inte att tröttna på det, man blir alldeles varm inuti och om hon bara ler lite grann så mår jag bra resten av dagen. cornelia är den mest perfekta bebis i hela världen och min kärlek för henne är enorm. jag är helt säker på att den bara kommer att fortsätta att växa, även när hon skriker och vägrar göra som man säger.
men sådant hör bara till.

så imorgon är det julafton. tiden går bara för läskigt snabbt men det är väll bara att njuta av resan.
frukost med mamma och äldsta systern imorgon sen bär det av till pappa. jag och anna lär vara där ganska tidigt eftersom vi vill spendera så mycket tid som möjligt med cornelia. hihi
sen ska vi till farmor vid tvåtiden och då blir det enligt tradition, hälsa på varandra och prata ikapp sedan sist. sen kalle anka och efter det äter vi. tror att "tomten" dyker upp vid sextiden.
yes, julafton är ju bara för bra!
nu ska jag göra mig iordning för jag och J ska till centrum, vi hörs!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som om du e uppe i det blå ;)

God jul gumman!

2:03 em  
Blogger Maria said...

näää uppe i det rosa :D

god jul på dig me!

7:37 em  
Anonymous Anonym said...

Så härligt det låter, Märaja. :P
God Jul & kram! :)

10:52 em  
Anonymous Anonym said...

Låter underbart!
Vill önska dig en riktigt God Jul!
Kramar

11:24 em  
Blogger danne said...

God jul på dig!

12:59 fm  
Blogger Maria said...

Soul_Bird; God jul gumman!

Aradil: Detsamma till dig!!

Danne; God jul! :)

9:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home