Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 21, 2006

nu är hon född!

cornelia är född nu! hon kom igårkväll, pappa ringde mig precis när jag kom till krogen.
har inte fått träffa henne än eftersom de fortfarande är i sjukhuset men imorgon ska jag och syster hem till pappa för att träffa lillflickan. han skickade ett mms på cornelia, hihi så söt! ett litet troll. hela förlossningen gick jättebra och både mamman och bebisen mår fin fint! det är så det ska vara och jag kan knappt vänta tills jag får träffa henne!

hade förresten riktigt trevligt igår, bättre sällskap får man leta efter! tihi
ange och jag dansade mest medan acke och hennes kompisar satt vid bordet. fast efter ett tag kom dem också och jag fick hennes två killkompisar att dansa med varandra, det var kul haha.
drack en del som jag aldrig smakat förut. som aqua tini, det var gott! lite som cider fast det var billigare. dyrt att dricka på krogen!
blev inte kök och bar utan chaplin. ett litet men helt okej ställe. mycket trevligt folk, speciellt vissa hihi.
tyvärr vart ackes kompis utskickad för att han var för full. acke och de två andra skulle sova hos honom så de drog vid tvåtiden ungefär. jag och ange var väll inte sugna på att dra än så vi stannade och dansade massa och träffade nytt folk...
efter krogen blev det lite korv med bröd på 7eleven, aldrig förr har det smakat så gott!
nattbussen, den hemska bussen haha. mycket folk och lång resa + trött ballerina. både jag och ange somnade men jag vaknade upp när vi var i huddinge, trodde att vi hade åkt för långt haha.
var hemma vid femtiden och då var det bara att lägga sig för att sedan gå upp halv tio igen, pain.
knaprade i mig två alvedon och sen bar det av till skolan för lite julshow.
så nu är man jätteseg och trött. imorgon kanske det blir krogen igen för min del, haha det är bra att passa på när man fortfarande är ung som jag förklarade för min farbror.
det är nämligen en kompis som vill ha med mig som ska dit med några andra.
vi får se hur jag mår imorgon.
nu ska jag nog gå och vila en stund till, ha det bra!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

GRATTIS!! :P En liten lillasyster till jul - vilken julklapp! :)

3:08 em  
Anonymous Anonym said...

va kul att hon kommit å mår bra å allt! grattis, kul att du enjoyed da club puss puss /sparks

4:40 em  
Blogger Maria said...

Soul_Bird; Hihi aa inte dumt alls!

Sparkling; Mmm! Aaa det var himla kul :)

6:35 em  
Anonymous Anonym said...

va roligt hon äntligen är kommen :D

9:10 em  
Blogger Sandra said...

ÅÅ så roligt, grattis till nybliven storasyster igen

10:26 em  
Anonymous Anonym said...

Åhh, Cornelia är här - vad roligt!
Grattis till storasyster! :D

9:26 fm  
Anonymous Anonym said...

så hon har äntligen kommit? jag är glad för er skull! Grattis! :)

1:20 em  
Blogger Maria said...

Misstaken; Aaa jag är uppe bland rosa moln av lycka!

Sandra; Hihi tack så mkt!!

Aradil; Aa det är hon! Och tackar!

Mirela; Yes yes :) Tack darling, me too! tihi

2:32 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis! En syster i julklapp, det är väl inget som slår det? :)

3:20 em  
Blogger Maria said...

nähärå! det slår allt :)
och tack tihi

7:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home