Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 20, 2006

Förlossningen

de är på förlossningen nu! cornelia vill ut! åh så härligt can't wait!
jag tycker att allting ska gå jättefort så att de kan komma hem imorgon med ett friskt litet perfekt barn som jag kan få titta på och hålla lite, ååååh min cornelia. min. min. min.
det är helt sjukt. jag ska få syskon. jag kommer ha två fina systrar att älska. kan inte bli så mycket bättre tycker jag.
hoppas verkligen att allting går som det ska för det förtjänar pappa och sambo, ja det gör lilla flickan också.
så kan jag få fotografera henne en massa, krama, pussa på och när hon blir lite äldre även få leka med.

nu är det inte långt kvar.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ooh, det låter så underbart! Ett litet syskon du bara kan mysa med,hoppas allt går bra nudå!

7:37 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad fantastiskt!!!!!!
GRATTIS!!!! (eller vad man nu kan säga...)
// Sarah

7:41 em  
Anonymous Anonym said...

Aaaw så roligt gumman!

Grattis gumman!

8:04 em  
Anonymous Anonym said...

Gud va spännande! Hoppas allt går bra =) kram /sparks

9:22 em  
Anonymous Anonym said...

Gu' va underbart!!!

11:00 fm  
Blogger Maria said...

Lisa; hihi aa det ska bli så mysigt!

Sarah; hihi tack så mkt sötis!!

Paks; Aa och tack!

Sparkling; Det gjorde det! tihi

Princess; Aaa!

2:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home