Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, december 22, 2006

Sjukhuset och 13 timmar

idag sov jag tretton timmar, det var hur skönt som helst! tog igen lite från kvällen innan hehe.
vaknade klockan ett av att far min ringde. de är kvar på sjukhuset så vi ska dit istället, jag och anna alltså. ska bli så kul att få träffa flickan! det lilla livet tihi.
sen ska jag kanske ut ikväll. S träffade jag i centrum igår och hon ville att jag skulle följa med. men idag var hon inte lika pigg på det så hon skulle höra av sig efter jobbet så vi får se.
för mig spelar det ingen roll, var ju ute för två dagar sedan så det är inte jätteviktigt, men skulle vara trevligt för det var länge sedan som vi träffades.
mellandagarna kommer bli stressade tihi men säkert jätteroliga. ska på krogen med de jag gick med i onsdags igen och sen ska jag träffa en viss pojke också tihi. och mellan dem dagarna ska jag hinna shoppa en del också, sådanna viktiga saker får man inte glömma! haha

nu ska jag snart på pizzeria med syster min, hon har förresten blivit mycket gladare. inte så att hon var ledsen förut men hon är så där mysigt kramig och vänskaplig. tror att det beror på att hon börjar bli kär, eller är ganska säker på det. så det är bäst att killen behandlar henne rätt! hihi
nej nu måste jag göra mig iordning, latmasken själv har varken klätt på sig eller fått i linserna.
vi hörs! // maria
You say it's impossible, but you don't even try at all

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

va e de för en pojke ;)

4:12 em  
Blogger Maria said...

Haha det tar vi senare!

6:59 em  
Anonymous Anonym said...

saknar dig!

hoppas du haft en bra dag!

11:01 em  
Anonymous Anonym said...

"Sjuhuset".. vad är det Maria? ;)

12:01 fm  
Blogger Maria said...

Paks; Desamma!

Sarah; haha nu ska vi inte vara sånna! :P

12:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home