Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, december 18, 2006

Min dag

så nu är man här igen, missed me?
dagen har varit lång och jättebra!
började med att jag fick ett jättefint ballerinahalsband av joh! hihi passande visst? eller det kanske jag redan har skrivit.. jag vet inte jag är lite trög haha!
men efter skolan var det snabbt hem och sen åkte jag till stan och mötte mamma på hennes jobb. försökte få henne att presentera mig för den jättesnygga killen på hennes jobb men det var hon för blyg för, attans. "du träffar ju redan någon." nej, inte direkt. inte när människan vägrar höra av sig. skit på det där, skit på allt som har med kärlek att göra.
så shopping. det är nått man alltid kan lita på! och vad jag shoppade sen. fröken "jag ska bara titta" har nu hela sin nyårsoutfit klar! och nöjd är jag. blev svart och guld som jag ville. bild får ni först på nyår ;)
så kanske i alla fall kan berätta vad det är. blir klänning, köpte den på ginatricot för 400 kronor. himla härligt tyg och fina detaljer. blir nog strumpbyxor till, hade först tänkt ha tights men de passar inte till mina skor som jag köpte på Zara för 400. guldballerinor, jättesöta med rosett. helt fel för att trampa runt med i eventuell snö men va fan, det får vara. fin lär man vara i alla fall! tihi
accessoarer blir två hårklämmor i guld och svart i form av blommor, ursöta! köpta på H&M. där köpte jag även en svart bh som passar bra till klänningen.
sen från jc blev det en ny guldring och guldarmand. och där har ni min outfit!
kanske att jag hittar en ny väska i mellandagarna, we'll see.
men nu är jag nöjd med vad jag har köpt idag tihi.

riktigt god mat på restaurangen! men vet ni? de frågade inte ens om leg! så dumt, dumt, dumt. jag hade väll lika gärna kunna gå tidigare. fast det är bättre än om de sagt "ut med femtonåringen" hehe.
dags att läsa lite i nya cosmopolitan, ciao!

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som en superbra födelsedag!

11:46 em  
Anonymous Anonym said...

Låter ju som en toppen dag =) Grattis än en gång! /sparks

2:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Vilken härlig födelsedag!! :P

3:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Låter som en HÄRLIG födelsedag du Maria, gumman :D Och din outfit till nyår låter HUR SEXIG som helst ;D Heheh. Är något som jag måste få se sen. Vilken restaurang åt ni på? Inget leg, ojoj.. När jag var och åt grekiskt när jag fyllde 15 trodde servitören att jag var typ 19 år och han ville bjuda mig på vin :$ Heheh.

9:28 fm  
Blogger Maria said...

Aradil; Jorå det var den absolut :)

Sparkling; Tack gumman!

Soul_bird; hihi aaa

Malin; Aaa det var den absolut :)
Hihi jag hoppas att den kommer vara lite sexig och väldigt elegant ;) haha
haha när ja var femton trodde de att ja var tretton, ingen tar mig för att vara min rätta ålder.
så att jag inte behövde visa leg var riktigt skumt, får se hur det blir på krogen imorrn.

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Hehe så det blir krogen nästa alltså? På en onsdag?
Jag är 19 år, fyller 20 nästa år och har inte varit ut en enda gång :$

10:16 fm  
Blogger Maria said...

Aaa lill-lördag du vet! :D
okaj men då fåru dra me nåra kompisar och sticka ut! tihi
sen är väll inte krogen något måste heller

10:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Hehe, jag vet :D Bara på onsdagar som krogen har 18 år, annars är det typ 20 år överallt.
Kompisar? Det vet jag inte ens vad det är om jag ska vara ärlig :$

12:35 em  
Anonymous Anonym said...

Låter som du hade en toppendag :)

1:54 em  
Blogger Maria said...

Malin; Var bor du nånstans? I sthlm finns de från arton onsdag till lördag.

misstaken; jorå det vare :)

2:49 em  
Anonymous Anonym said...

Uppsala, här är det 20 år hela helgen på krogarna och 18 år på onsdagar. Men visst, känner man dörrvakterna är det inga problem. Jag gör dock inte det :( Har inte heller varit ut någongång vilket försvårar det hela!

3:21 em  
Blogger Maria said...

aha okaj! va synd!

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home