Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, december 18, 2006

Grattis ballerinan

nu fyller jag år! hihi så hela världen får tänka på mig idag (för jag är säkert den enda som fyller år...)
min syster var världens sötaste och gav mig frukost på sängen, av pappa fick jag en kram innan jag skulle gå hehe. av honom har jag ju redan fått presenter. syster ska ge mig ikväll för den är hos mamma.
efter skolan ska jag snabbt hem för att bära över saker till mor sen är det in till stan för shopping. fast jag tror att jag mest ska kolla runt eftersom jag vill lägga mina presentkort på kläder under mellandagsrean. men man kan ju hitta något riktigt fint och är jag orolig att det tar slut så lär jag köpa hehe.
vid fyratiden kommer min syster in till stan och jag tror att det var vid halvsex som vi bokade bordet på restaurangen. jag fick veta av syster igår att mamma försökte få tid så nära timmen som jag föddes på, så himla gulligt!

så idag är jag både pigg och glad och framför allt myndig!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis!! Det är ju lite speciellt när ens förstfödda blir myndig!!Älskar Dig! Ses snart!

9:55 fm  
Blogger Maria said...

Hihi vad söt du är :)
aaa det gör vi tar tio i tolv bussen!

11:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Här kommer en stor grattiskram!

11:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Ett stort jätte grattis på dig Maria! Härligt att äntligen vara 18 va? =) Kul med massa fina presenter också =)

11:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis grattis grattis!!

1:21 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis på födelsedagen! :)

4:38 em  
Blogger Sandra said...

Grattis!!

5:42 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt allihop!!

Ange; Aaa det är underbart!

7:55 em  
Anonymous Anonym said...

Ooh, grattis på dagen din! Hoppas den blir uuunderbar! :)

9:30 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt gumman!!
Och det har den varit tihi

10:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home