Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, december 17, 2006

Hello people

igår blev det inte mycket bloggande eftersom släkten var här så länge och när dem gick så var jag för trött hehe.
men det var jättekul i alla fall och nu har joh fått träffa mina små söta kusiner.
så vad har jag fått i present då? jo massa presentkort haha. min släkt råkar veta att jag shoppar ganska så mycket..
1000 kronor på ginatricot, 600 på zara och 200 på h&m, gissa om det ska shoppas!! i mellandagarna då jävlar.
sen blir jag också bjuden på restaurang av min farbror så det ska bli trevligt.
och av pappa och sambo fick jag ett program för datorn där man redigerar videoklipp. jag tycker ju om att filma och göra musikvideor så det ska bli jätteroligt med ett program bättre än windows movie maker! ska faktiskt installera det nu så ha det bra!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj vilken massa shoppingslantar! Låter som helt perfekta presenter :)
Ha en trevlig 3:e Advent!

12:37 em  
Anonymous Anonym said...

trevliga presenter :)
ja har inte ens kommit på vad ja ska önska mej när ja fyller år haha, men de blir nog pengar =)

4:50 em  
Anonymous Anonym said...

trevliga presenter :)
ja har inte ens kommit på vad ja ska önska mej när ja fyller år haha, men de blir nog pengar =)

4:53 em  
Blogger Maria said...

Aradil; Hihi aaa alldeles utmärkt!

Sparkling; haha okaj, ja det funkar alltid

9:27 em  
Anonymous Anonym said...

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Maria, happy birthday to you =)

1:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis, grattis!
Hoppas du får en toppenfin födelsedag!

8:23 fm  
Blogger Maria said...

Aradil; Tack så mkt gumman!!

9:00 fm  
Blogger Maria said...

Åh tack Sparkling oxå!!

9:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home