Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 20, 2006

Krogen

så vissa människor kan man inte lita på. och det blev lite panik. ja flera säger att de kan gå i mellandagarna men jag vill gå nu...
men så har man ju fina människor som ange och acke. enberg också.
ange har träning men om hon ska ut ikväll så ska hon höra av sig, fin fint.
acke ska ut och jag försöker få tag på henne, vi skulle ju bara ses på candy men nu kanske vi kan åka dit tillsammans? vore lite fult att åka själv haha.
enberg har dåligt med pengar men han sa att det löser sig på nått sätt så det är väll 50% säkert där. så det blir nog krogen. men inte alls lika säkert som innan.
människor alltså!

och jenna. bli arton! emma, kom hem!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch hatar när ens planer går från säkra till osäkra!

Men om du kommer ut ikväll så festa ordentligt för mig oxå!

för jag klara tentan!

2:13 em  
Blogger Thina said...

Men för min del gör det inget om du inte kommer i väg, för då kan du vara hemma och leka med miiiiig! ^^

3:14 em  
Anonymous Anonym said...

hoppas de blir av =) jobbigt när folk ställer in eller velar.
ha så kul! puss /sparkling

4:08 em  
Blogger Maria said...

Paks; Aaa men jag trooor att de löser sig, hoppas verkligen!
hihi I will!

Thina; Hihi sötnos! Vi kommer hinna leka massor!

Sparkling; aaa men det är sånt som händer.
tack så mkt!

4:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home