Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, december 19, 2006

Godmorgon världen

soooovmorgon! fy sjutton vad underbart. egentligen börjar jag tjugo över tio men eftersom svenskaläraren fortfarande är försvunnen så börjar jag tjugo i ett istället, and that's lovely!
fast jag och joh ska vara i skolan klockan tolv istället för vi behöver träna på rollspel och jag ska plugga till vårat läxförhör. duktig som man är så glömde jag papprerna i skolan.
men det är lugnt tolv är också sent och mamma kör mig. jag vet, nu när jag är arton kan jag väll fixa körkort själv? men äsch, jag är sämst på att köra och har ingen ork att lära mig heller. då är mamma bra att ha. ja, annars också. men ni fattar.
hur som helst.
snart ska jag hoppa in i duschen och sen få i mig lite frukost. tror att jag ska platta håret till skolan idag, ibland orkar man hehe.
så hejdå på er och ha det bra!
// maria
I wanna lay like this forever

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hoppas din dag blir toppen, cutiepie :) kjaaam

1:54 em  
Blogger Maria said...

hihi desamma :)

2:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home