Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, december 19, 2006

Det snöar!

åååh så kul! det snöar massor utanför! snälla låt detta hålla till julafton, det är ju faktiskt bara fem dagar kvar.

pappas sambo har haft förvärkar hela natten. kanske är de på sjukhuset just nu. jag är nämligen hos mamma och har inte så mycket koll men pratade med pappa tidigare idag.
det är så otroligt spännande nu! jag vill bara att de ska ringa mig och säga att allting är bra och att jag har blivit storasyster på nytt. hon är förresten beräknad till idag tihi.

så återigen mycket på gång igen.
och imorgon mina vänner, blir det krogen. snälla cissi häng med!
T har sagt att hon ska med i alla fall så nog blir det av allt. trevligt!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh, så spännande! :P Det kan alltså hända närsomhelst..!!
(SNÖ! *jätteavis* Njut! :)

5:24 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, vad spännande att gå och vänta och undra när det kommer ske. :)

5:53 em  
Anonymous Anonym said...

Åh snö!

5:59 em  
Blogger Thina said...

Va fan..?! Jag vill oxå ha snö!!!!
Å du, kom i håg vad jag har sagt! ;)

6:02 em  
Anonymous Anonym said...

spännande att hon e på väg =)
ja vill me ha snö så fuskit..../sparks

6:44 em  
Blogger Maria said...

Soul_bird; aaa ja bara väntar på samtalet :D

Sofie; Aaa verkligen!

Paks; hihi aa

Thina; hoppas ni får snart!
hahah ja lovar!

Sparkling; ja visst är det :)

7:54 em  
Blogger Sandra said...

Jobbigt att bara vänta och vänta men kul med snö!

9:27 em  
Blogger Maria said...

aaaa jag vet!
hihi jo det är det

10:47 em  
Anonymous Anonym said...

Men bajs på er där uppe :p Fram med snöskyffeln å knuffa det söderut tack :D
Hoppas lillasyster kommer snart!!!!!!! Fattar inte hur du ens kan sova, haha.
//Sarah

10:48 em  
Anonymous Anonym said...

Ja snälla skyffla ner lite till mig, jag vill oxå ha snö!
Hoppas det blir bebis före jul nu då!
Kram

9:15 fm  
Blogger Maria said...

Sarah; Hahah I will do my best!
Haha jo nog äre svårt, väntar på samtal hela tin!

Mie; Hihi ja det kan jag ju göra när jag ändå håller på!
Aaa men det borde det bli eftersom värkerna har startat :)

9:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home