Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, december 16, 2006

Nu börjar saker att hända

jag fick veta världens underbaraste sak imorse! saker har börjat ske, cornelia är på väg. första tecknet är visat och hon kan komma idag men lika gärna om två dagar. men saken är den att nu börjar det verkligen närma sig! och vi behöver nog inte oroa oss för att cornelia ska vara i magen på julafton. har vi riktig tur så kommer hon på min födelsedag! man kan inte få en bättre present. åh så spännande det är.
fast det är nog bäst om hon inte kommer idag. släkten kommer ju för att fira mig och jag säger inte det för att jag är självisk. det skulle nog bara bli väldigt stressigt om allt hände på en och samma gång. så imorgon, eller nej förresten på måndag! eller det bästa är nog om värkerna kommer imorgon och så föds hon lite efter tolvslaget så att hon kommer den 18e och så kan de komma hem med lillflickan så att jag får se henne! that would make my day.

åh allting känns så bra just nu, och jag bara njuter för det är då inte varje dag som det är så här. me love december!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt gumman :)

2:58 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad spännande!!

7:56 em  
Anonymous Anonym said...

kul att höra :)

12:36 fm  
Blogger Maria said...

Hihi aaa :) Än är hon i magen men nu äre då inte långt kvar!

1:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home