Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, december 15, 2006

My friday

Photobucket - Video and Image Hosting
borde skogen se ut så här 9 dagar innan julafton?

idag började dagen med att jag gick till skolan. där fick jag veta att dagens lektioner var inställda, jag hade alltså kunna vara ledig.
anledning var att de hade innebandy turnering i skolan så jag och joh gick och kolla på det. ballerinan såg killen som hon så länge försökt glömma (och tja, sista tiden har det gått bättre) men det är alltid svårt att se honom.
hur som helst. jag var bara i idro i runt en timme och åkte sedan hem för att fotografera istället innan det blev för mörkt. duktig som man är så går man vilse i skogen, den är klart större än den vid mamma!
så efter en lång promenad hittade jag hem igen, galenskap.

väl hemma har jag inte gjort så mycket. lagt in bilderna på datorn och tagit bort dem som inte blev bra. sen har jag tittat på chasing liberty, en film med älskade mandy moore. den var det länge sedan sist jag såg!

imorgon kommer släkten för att fira lilla mig. joh får då träffa sötnosen filippa, she will fall in love I'm sure. sen är olivia, lucas och hugo lika underbara dem. jag har en fin, fin släkt! det allra bästa är att min faster kommer hem till julen och åh vad jag har saknat henne! life is good.
nu ska jag röra på mig. ciao people

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

så de blev firande iaf.?
kul =)
ne så borde skogen inte se ut...blir ju ingen stämning.
Om man vetat att de skulle blitt så här skulle man njutit mer när den första snön kom. /sparks

9:08 em  
Blogger Maria said...

aaaa :) det är bara att skulle de bli kris till sjukhuset så får jag ta hand om gästerna hehe

haha då var jag i Italien så jag har inte varit med om första snön än

9:10 em  
Anonymous Anonym said...

Nej nej, skogen ska va vit nu!

Äsch du kommer säkert klara dig jättebra m o vara värdinna ;)

9:10 fm  
Blogger Maria said...

aaa det ska den!

haha vem vet

11:43 fm  
Anonymous Anonym said...

Näe gud det ser ju ut som vår på bilden :o

12:36 fm  
Blogger Maria said...

aaaa visst gör det!

1:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home