Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, december 26, 2006

Nu sticker jag

nu ska jag åka till andreas snart, bara packa det sista och sminka mig.
kommer tillbaka imorgon kväll. därför kommer det vara tomt här på bloggen fram till dess.
så nu fick ni veta hans namn, några har ju frågat hehe.
mer detaljer kanske kommer senare tihi. ballerinan är glad i alla fall. all you need to know.

fick förresten en till vänner säsong igår av mamma, ettan. så nu har jag bara sju kvar! har fått presentkort så de ska köpas på fredag när jag och syster ska på bio för att se på the holiday.
nej nu måste jag göra mig iordning.
hejdå!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du får ha det så roligt hos Andreas! :)

Åh vad roligt att du ska se the Holiday, ska också se den snart.. verkar jättebra hihi

2:51 em  
Anonymous Anonym said...

Vart bor han då? ;)

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

Maria träffat kille? ;D

6:01 em  
Anonymous Anonym said...

har redan sett the Holiday, mkt bra film.

Maria träffat snygg kille :D

6:32 em  
Anonymous Anonym said...

Maria jag är lycklig med dig :D Hälsa Andreas när du läst det här :)

7:23 em  
Anonymous Anonym said...

Kul att du träffat nån =) Ha så kul.
Ja missade förhandsvisning av the holiday :( men ja har laddat ner den nu :D /sparks

9:01 em  
Anonymous Anonym said...

Vad spännande! Ha det så jättebra!

3:54 em  
Blogger Maria said...

Mirela; Aaa och imorrn blir det! Längtar tihi

Anonym; Vi tar det senare ;)

Malin; Jaharå! haha

Paks; Åh vad kul!
Aaa det är han!

Ange; Hihi söt du är! Ja du är ju den enda av mina vänner som faktiskt har träffat honom :) Jag ska hälsa nästa gång jag pratar med honom!

Sparkling; Hihi aa men det är fortfarande så nytt, så nytt. och vi ska ta det långsamt.
hihi okaj skoj!

Mie; Tack så mkt och detsamma!

3:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home