Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, december 24, 2006

God jul!



nu är det äntligen julafton! har väll inte riktigt hunnit komma in i julkänslan eftersom jag vaknade och satte mig här. men syster och mamma håller på och fixar håret, morgonpigga nissar. och sedan blir det julegröten.

jag har tyckt att det här året har gått läskigt snabbt! men sen insåg jag någonting som bevisar att det faktiskt har varit ett år sedan sist hehe. och det hjälpte bloggen mig med.
för sist det var jul så bloggade jag inte, och det måste ha varit en evighet sedan! jag kan läsa igenom bloggen om allt jag hunnit med sedan februari detta år och det är en hel del. men det här är mer nyårsafton prat. och försöka läsa bloggen ska jag göra, så fort jag får tid.
men nu vill jag önska er en god jul, ät mycket, umgås med de ni älskar och få allt ni vill ha!
vi får se när vi hörs igen. men jag kommer tillbaka, I promise!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

God Jul älsklingssötis!

Hoppas du får en bra julafton!
Saknar dig massor!

10:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Go jul =) Ha de toppen! hoppas du får många rosa paket kram/sparks

11:28 fm  
Anonymous Anonym said...

God jul gumman! Hoppas du får det mysigt :)

11:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du får det toppenbra idag och att du hittar julstämningen :)

12:04 em  
Anonymous Anonym said...

GOD JUL Maria! :D

6:59 em  
Blogger Maria said...

Paks; God jul!!
Och detsamma :)

Sparkling; Haha söt! inte vare så mkt rosa men jag är klart nöjd ändå tihi

Princess; Tack sötnos och detsamma!

Aradil; Detsamma till dig :)

Sarah; God jul!! Tihi

12:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home