Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, december 25, 2006

Juldagen

hej sötnosar!
här är man igen fast jag har lite beslutsångest över vad jag ska göra.
ska jag se pirates filmen? vänner? spela sims djurliv? sitta tillbaka och njuta av någon av mina två skivor? (westlife the love album eller markus fagervall) men jag tror att jag ska spela lite sims innan farfar, ingrid och min älskade faster kommer! det är så sant, hon är i sverige nu och jag har saknat henne sjukt mycket.
det jag skrev ovan var förresten några av de presenter som jag har fått tihi. vad har ni fått för kul?

vet ni vad jag fick idag då? någonting bättre än alla paketen tillsammans! en kusin! lilla leon är född och allting gick otroligt fort. igårkväll firade de julafton tillsammans med oss och sen när man vaknar idag får vi veta att lillpojken var född. åh så glad jag blev! välkommen till världen sötnos.

nu blir det djurliv darlings, hörs när vi hörs!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag fick också The sims djurliv :D haha!

7:21 em  
Blogger Maria said...

Haha underbart! Visst är det kul :D

3:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home