Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, december 15, 2006

Something about you

I've started to like someone. just wanted you to know

åh vilken underbar morgon! hade sovmorgon till kvart i nio men ställde klockan på sju för att se på mycket mer än müsli. modebloggaren på ytligheter var där och jag älskar hennes blogg så då blir det extra kul att kolla på programmet. hon är riktigt duktig framför rutan och är så glad att man själv känner sig på bra humör.
så nu är jag både pigg och glad och har ätit en ordentligt frukost. kan det betyda att den här dagen kommer bli bra? jag hoppas det. har egentligen inget speciellt att göra efter skolan och slutar halv tolv. hade hoppats att en viss person hade haft tid att träffas men det gick inte, attans. nu lär det dröja länge med tanke på födelsedagar och dittan och dattan.
men, men tålamod är han värd tihi.

nu ska jag sminka mig och så, sen bär det av till skolan för lite labb. soft dag!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh du låter så glad o söt idag :D

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

What´s his name? ;)

12:10 em  
Anonymous Anonym said...

Låter toppen gumman! Ha en härlig dag kjaaam!

12:14 em  
Anonymous Anonym said...

Har du berättat till pappa?

12:58 em  
Blogger Maria said...

Paks; hihi ja känner mig lite glad o söt! haha

Anonym; Hihi nää för tidigt för det

Misstaken; Detsamma! :D

mamma; om måndag? yes det är kolugnt

1:33 em  
Anonymous Anonym said...

Nej, om han ;)

1:53 em  
Blogger Maria said...

jahaaa! aa lite snabbt bara men han verkar inte bry sig :P

1:54 em  
Anonymous Anonym said...

Okej

2:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home