Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 28, 2006

Grattis Jenny!

idag fyller min kära faster 23 år, grattis! :)

så är man hemma igen, känns som att jag inte är här så ofta längre haha.
hade i alla fall hur trevligt som helst och vi ska ses igen. jobbiga är bara att han ska till sin lägenhet i göteborg nu och vara där i en månad... men jag ska ner dit ett tag för en månad utan honom klarar jag inte av, nix pix.

idag ska jag över till faster för att fira henne och sedan ska vi förbi joh för att lämna pengar till nyår. nu är det inte långt kvar! men jag ska försöka att inte ha för höga förväntingar eftersom de sällan blir lika kul då. sen är det första nyår som jag inte är helt singel och det känns lite skumt haha. ballerinan får ta det lugnt helt enkelt. umgås med kompisar och dricka skumpa.

nu ska jag göra mig iordning, hoppas att pappa och sambo kommer snart, saknar lilla cornelia! de har varit i dalarna för att hälsa på cornelias mormor och morfar och hennes två bröder.
men idag ska de komma hem och så vitt jag vet så skulle de ha varit hemm för en och en halv timme sen, men men de borde vara här snart.
så nu ska jag kila. ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

då kan du ju hälsa på mej å thina va checkt ;)

5:03 em  
Blogger Maria said...

haha antar att det är sparkling som skriver ;)

5:04 em  
Blogger Thina said...

DU SKA KOMMA HIT!!!!!!!! *hoppar å skuttar*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D:D:D:D

6:05 em  
Anonymous Anonym said...

hmm ska man kanske ta o planera in en resa m andra ord? ;)

6:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home