Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 10, 2006

Stranden

Nu har man kommit hem från stranden.
Var jättemysigt om man bortser en del av den. Kanske berättar mer om den senare i veckan när det har fått sjunka in mer. Som sagt har jag svårt för att prata om saker som gör ont.. men efter lite tid så. Arg blev jag i alla fall. Eller nej förresten, ledsen. Irriterad när folk inte förstår.
Men det lämnar vi nu.

När jag kom hem så städade jag mitt rum och ska snart damma, bara dricka upp min oboy.
Tittar på The voice på teven samtidigt som jag skriver. Längtar massvis till 19 augusti när jag ska på 06 live, någon annan som ska dit?
Jag har nog ridning innan så kan inte komma så jättetidigt men förhoppningsvis behöver man inte stå längst bak...

Nej nu ska jag väll hämta dammtrasan och få det lite renare här inne.
Ha det bra // Maria
So together but so broken up inside