Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, juli 30, 2006

Paradiset

Idag började jag dagen med att bli väckt av min underbara lilla kusin F.
De sov över :) Hade jag ingen aning om att de skulle göra.
Hon ville titta på teve, duktiga som vi är så har vi Disney Channel så hon satt i min säng bredvid mig.
Jag har pratat med hennes föräldrar om att få vara med en dag med henne när jag kommer hem från Gotland, tycker att jag träffar henne alldeles för sällan. Det fick jag också! Så jag ska slänga mig på telefonen så fort vi kommer hem, ja nästan i alla fall.

När dem åkte hem så satte jag mig i solen. Helvete vad varmt det var! Visade sig vara 48 grader i solen, då kan man snacka värme.
Jag satte mig i skuggan efter ett tag och började läsa boken Paradiset med Liza Marklund.
Det är då sant, med en bra bok så orkar jag ligga/sitta på samma ställe! Tihi
Bra verkar den vara också, känner hur det kliar i fingrarna att få gå och hämta den, kanske jag gör efter ett tag också. Men för fort vill jag inte läsa, vill inte att böckerna ska ta slut. Jag hoppas att Nobels testamente inte var den sista om Annika. Snälla, säg att den inte var det. Någon som vet?

Jag vet inte om det här är mitt sista inlägg innan Gotland. Men ifall det är, ha det bra och så ses vi nästa måndag! Kanske tisdag för vi kommer hem sent.
Kramar i massor // Maria
Goodbye to you

8 Comments:

Blogger Lisa said...

Nämen, ska du bort igen??! Då blir det ju så tomt i bloggvärlden! :/

10:38 em  
Blogger Maria said...

Jo så äre ju.. men den här gången äre bara en vecka :)

10:40 em  
Anonymous Anonym said...

Nobels testamente är den senaste - kom nu i början av sommaren. Ska börja läsa den imorron.:P
(Har du redan läst den?)

3:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag saknar dig redan gumman!!

10:12 fm  
Blogger Sparkling said...

de finns väl typ 6 böcker lr nått om annika..hm.. paradiset, studio sex, primetime, nobels testamente, sprängaren, den röda vargen....
48 grader låter helt sjukt!
ha de bäst på gotland =) Puss

6:43 em  
Blogger Sandra said...

Har faktiskt inte läst Paradiset men ska nog göra det, gillar Lizas andra böcker. Kan du inte skriva en recension när du har läst klart den?

9:49 em  
Blogger Nettan said...

Trevlig blogg :) Kul att läsa :)

10:10 em  
Blogger Maria said...

Viggy; Aaa den är den senaste. Nej har inte läst den än för jag läser böckerna i ordning. Nu är de primetime som gäller.

Sparkling; Yes :) Vi har alla böckerna men jag vill inte läsa för fort för de får inte ta slut haha!
Ha så kul i USA gumman och se till o ha Internet!

Paks; Söt du är gumman! Nu är jag hemma igen :)

Sandra; Har läst ut den så en recension kommer idag :)

Nettan; Åh kul att du gillar den :)

10:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home