Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 08, 2006

Bilderna från resan

Så nu har man fått in bilderna så här kommer dem. Mest är det bilder på saker som jag har köpt, blev ett stort hål i plånboken efter den här veckan.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Först tre underbara bilder som jag tog i Visby. Himlen var alldeles lovely som ni kan se :)
Vi skulle hem till stugan från att ha varit ute och ätit när pappas sambo ville ta bilder, jag var inte sen med att hänga på.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Ja om ni inte visste det innan så vet ni det nu, jag älskar smycken!
Tyvärr är jag bra på att slarva bort dem också så jag brukar hålla mig till lite billigare varianter.
Här är i alla fall nya örhängen, ringar och halsband som jag köpte när vi shoppade inne i Visby.
Ringarna vart jag inspirerad av söta Mary-Kate Olsen som ofta brukar ha ormringar på sig. Örhängena hade rätt färg (rooosa) och halsbandet var ett gulligt hjärthalsband som jag har velat ha länge. :)

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Läslusen ballerinan köpte en bok som jag har hört talas om. "Uppdraget singel" har 188 mer eller mindre pinsamma uppgifter för singlar att göra. Man ska genomföra en per dag och det är allt ifrån "svara på en kontaktannons" till "ring upp din första kärlek och bjud ut honom på en fika" haha jag lär väll inte våga hälften.
Tre tidningar köpte man och hade gärna köpt fler om inte pengarna hade tagit slut.
Vero Moda tidningen fick jag när jag köpte halsbandet där, snällt! Massa mode som ballerinan helt klart älskar tihi
Så över till min sista bild som visas i bloggen.

Photobucket - Video and Image Hosting
Även om jag älskar min rosa handväska så var det dags att förnya sig lite så jag köpte den här.
Ser ganska liten ut på bilden men den är klart större än min rosa sötnos och jag kommer få plats med mina skolböcker i den vilket är bra.
Jag köpte också en jeansväst från MQ men nu fungerar inte digitalkameran igen, attans.
Det får bli senare ikväll eller imorgon som jag visar den.
Jag har även bilder från när vi var på trav i fredags som jag tänkte visa. Dels en jättefin bild på himlen och sen en från travbanan.

Vi har badat mycket på Gotland och sen var vi på Fårö och såg på det vackra landskapet. Tyvärr har jag inga bilder därifrån för jag filmade bara med min filmkamera, tänkte inte på att ni kanske ville se.

Men, men nu är man hemma igen och lagom solbränd och utvilad.
Boken Paradiset är utläst så en recension kommer senare idag.
Hoppas allt är bra med er // Maria
You think I look the best when my hair is a mess