Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juli 29, 2006

Kom igen nu väder

Det har varit fint väder länge nu men självklart ska det börja bli dåligt när man ska iväg.
Snälla var fint hela veckan när vi är i Gotland, förra året när vi åkte till Smögen var det samma sak att vi hade otur med vädret. Det var försig fint ibland men blåste massor.
Men, men fylla en blogg med vädret känns inte särskilt fyndigt.

Idag ska vi ha grillning här. Farfar kommer och sen underbara lilla F och hennes föräldrar. Pappas sambo's vänner ska också komma om jag inte minns det helt fel. De har i alla fall en liten bebis :) Mysigt värre.
Men min lilla kusin F är den som jag har saknat allra mest! Måste dem komma först vid fem? Jag vill ha henne här nuuu!
Okej tålamod Ballerinan. Ja, ja jag försöker. Två personligheter? Ja ibland så haha.

Nu ska jag fixa mig iordning och vänta på farfar min.
Ha det bra allesammans // Maria
Someone's watching over me

4 Comments:

Blogger Sparkling said...

de skulle bli rekordvärme i augusti så de e nog luugnt :)

8:50 em  
Anonymous Anonym said...

Det blir säkert jätte fint väder i Götland, vi har bestämt oss för att aka (hittar ingen svensk o fran denna hotellets data)till Saarenmaa, ungefär som Gotland fast i Estland, för att vädret har blivit underbart efter en halv dags reng. Kram.

10:28 em  
Anonymous Anonym said...

Det heter ju Gotland ;)

10:29 em  
Blogger Maria said...

Haha bra mamma! Superkoll ;)
Bra att ni har det bra.

12:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home