Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, augusti 09, 2006

Morgonpigg

Vaknade först klockan sju tänkte "nu kan jag väll ändå inte gå upp" somnade om och vaknade nio. Det här är inte jag, hur länge ska det hålla i sig?
Men det är väll positivt antar jag, dagarna blir längre och förhoppningsvis blir det lättare att vakna när man ska till skolan.. så hoppas det håller i sig :)

Vad ska man hitta på idag då.. Jag hade velat åka till stan med Joh men självklart är hon i Bulgarien, attans.
Hon är nog den enda av mina vänner som jag kan ringa samma dag och fråga om hon vill hitta på någonting, alla andra planerar alltid allting i förtid. Jobbigt värre.
Skulle jag planera att vara med någon i slutet av veckan så skulle jag antagligen bara glömma det, och det är verkligen sant.
Va? Hade jag planerat någonting för torsdagen? Nähä?
Det är läskigt hur dåligt minnet kan vara ibland.

Nej nu ska ballerinan vidare.
Ha det bra allesammans // Maria
Step inside your skin and walk around and from the other side I see it now