Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 10, 2006

Sömnlös

Jag vaknade tidigt idag också. Trodde jag inte att jag skulle göra eftersom jag hade jättesvårt för att somna igår, någonting som jag aldrig brukar ha.
Gick och la mig vid halv tolv vilket för mig är tidigt. Hade så ont i magen att jag inte orkade sitta uppe.
Men trött var jag inte och riktigt svårt vart det att somna. Tror att jag lyckades först efter ett någon gång.
Då var jag riktigt irriterad. Hatar att ligga i sängen och vänta på sömnen. Försökte hitta nya sätt att ligga på men ingenting fungerade. Hade lust att gråta för att jag dels hade ont i magen och för att jag blev så sjukt irriterad på att aldrig få somna.
Lyckades tillslut i alla fall och sedan vaknade man kvart i nio, morgonpigg är man än.
Men lite sömn har det blivit så jag hoppas att jag har lättare för att somna i natt.

Så vad händer idag? Inom familjen har vi pratat om att åka till stranden. Just nu är jag ganska nollställd på idén eftersom att jag fortfarande mår illa. Men åker dem så åker jag också.
Jobbigt bara att det går bara att ta sig dit med bil så vill de vara där länge måste jag också vara det, oavsett hur jag mår.
Men jag som inte att gillar att sola hemma tycker bättre om att göra det på stranden för då kan man bada när det blir för varmt :) Så brunare kan jag få bli, det har jag ingenting emot alls.

Nu tjatar min syster om frukost så det kanske jag ska äta, om jag orkar. Har svårt för att äta tidigt.
Ha det bra // Maria
I know from my heart I will always be your friend