Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 08, 2006

Stockholm igen

Nu är man hemma igen!
Det har varit en jättekul vecka på Gotland och ballerinan har blivit brun :)
Bilder och mer om veckan kommer senare idag, nu är jag fortfarande för trött.
Kom hem vid tolv tiden igår kväll så loggade inte in då. Vaknade idag klockan nio och kunde inte somna om.
Kanske har pappa och sambo rätt, de kanske har lyckats att göra om mig till en morgonmänniska (har gått upp halv nio nästan varje dag på Gotland)

Det lär vi märka, men nu borde jag stoppa i mig frukost.
Ha det bra allesammans så hörs vi snart
// Maria
Don't never let the mirror tell you lies, just look at your reflections through my eyes, you're beautiful

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

You're back! Jää!! :P

10:43 fm  
Blogger . said...

Nämen äntligen är du tillbaka!!! Sikken lättnad..
Fröken har saknat ditt skrivande så nu är jag nöjd :)
Skönt att du haft det bra på Gotland, erkännas bör att jag är lite avis, VILL OCKSÅ dit ju ;) hehe..
Kram på sig

12:08 em  
Blogger Maria said...

Viggy; Jaharå! Tihi

Fröken fräken; Jag har saknat ditt skrivande också så jag ska kasta mig över din blogg :D
Ja men det kan jag förstå, Gotland är underbart! Hoppas du kan ta dig dit någon gång då :)
Kramar

12:49 em  
Anonymous Anonym said...

Ja äntligen e du hemma! O nu får du inte åka iväg mer!!

5:30 em  
Blogger Maria said...

Nejdå jag ska ingenstans :D

6:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home