Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juli 25, 2006

Inte än

Idag var dagen då vi skulle få veta om bebisen är en pojke eller flicka.
Det gick tyvärr inte för navelsträngen låg i vägen :(
Men allting ser i alla fall bra ut! Nu är den beräknad till en dag efter min födesledag. Hon/han lär komma samma dag ändå, det är jag nästan säker på, skulle vara så typiskt.
Har även en kusin som ska komma runt min födelsedag också. Så nästa år lär jag väll få fightas om presenter med två småbarn, farligt. Hehe
Sen är det julafton på ingång då också. Min släkt kommer alltid vara fattig runt jul!

Det blev inget mer bloggande igår för mig. Jag var helt enkelt alldeles för toktrött.
Vart mycket tevetittande för mycket mer än det orkade jag inte haha.
Fick däremot min karaoke skiva som jag har väntat länge på så sjöng lite. Men det gick inte så bra eftersom min röst fortfarande är lite svag efter att ha varit hes så länge, kunde inte ta en enda hög ton alls vilket var irriterande.

Mera om Finland.. juste! Jag fick skjuta :) Stort långt gevär som min morfar har.
Först vågade jag inte, läskigt det lät och att hålla någonting som på nära håll faktiskt även kunde döda mig.. näää läskigt.
Men när de andra sköt vart jag sugen, så det var på med öronmuffarna och sen fick jag geväret i min hand. Visste inte riktigt hur jag skulle hålla först och jag skakade ganska ordentligt så sikta var svårt. Missade tavlan, svor och testade igen.
Det var först när vi gick över till att skjuta burkar som jag träffade. Åh så stolt jag var när jag fick ner en Smirnoff ice burk. Duktiga ballerinan! Tihi
(Sen behöver ingen veta att jag egentligen siktade på burken bredvid)

Nej nu borde jag väll gå ut i solen innan min syster drar ut mig.
Ha det bra allesammans // Maria
Who's that girl? No she can't be the one

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är riktigt kul att skjuta - (när man kommit över det första du skriver om.) Lätt att bli biten! ;)

1:37 em  
Blogger Maria said...

Hehe aa precis. Så nästa sommar lär jag inte göra någonting annat haha

1:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home