Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juli 28, 2006

Gotland

Juste, det har jag nog inte meddelat.
Jag åker till Gotland på måndag och kommer tillbaka måndagen efter.
Ingen dator så det blir en till vecka utan att jag bloggar.
Men kul hoppas jag att det blir i alla fall. Ska dit med pappa, hans sambo och A.
Förhoppningsvis kommer jag att få rida, var länge sen nu så man har längtat! Hoppas, hoppas.
Tidigt på måndag blir det att åka så inte vara uppe sent på söndag.. fast känner jag mig själv blir det nog ganska sent ändå, äsch då.

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt.
Mamma ringde, hon och killen åker till Estland. Idag. Här får man veta saker.
Ungefär ett likadant samtal som "jag kommer hem lite senare idag så ta några mackor så ni inte blir så hungriga" fast nu ska hon till Estland istället.
Tydligen är det en sista minuten resa, men vafan. Kunde man inte ha fått veta att dem i alla fall funderade på det där. Är det för mycket begärt?
Men, men är ändå hos pappa så det blir ju ingen skillnad för mig.

Jag lyssnar just nu på Nick Lacheys nya skiva. Fy sjutton vad vackra texter! Nästan så att man börjar gråta!

Your beautiful, That's all that I can say.
Unforgettable, I'm caught in every way.
Don't every let the mirror tell you lies,
Just look at your reflection through my eyes.
Your beautiful

Är inte det bland det vackraste man kan säga till en tjej? Det tycker i alla fall jag.
Nej nu ska jag lyssna vidare.
Ha det bra allesammans // Maria
I'll pray that you finally realize

1 Comments:

Blogger Sparkling said...

kommer du å hälsar på mej på måndag eftermiddag då :)

12:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home