Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juli 27, 2006

The perfect man

Jag är uppe i filmer nu känner jag, massa bra filmer tihi.
För två dagar sedan såg jag att det var fraktfritt på cdon. Jippey!!
Är det fraktfritt så är jag såld.
Köpte filmen The perfect man med Hilary Duff och den kom idag.
Jag vet, jag vet. Jag tittar verkligen på flick-filmer. Äsch vad spelar det för roll? Om jag tycker dem är bra så gör jag det tihi.

Den här filmen handlar om Holly (spelad av Hilary Duff) som är trött på att flytta runt varje gång som hennes mamma blir dumpad av idioter till killar.
När hon kommer till ett ställe där hon får två bra vänner känner hon att hon inte orkar mer. Dels skriver hon om det i sin blogg, lite roligt eftersom man själv bloggar :)
Så hon bestämmer sig för att hitta den perfekta killen, ja eller han är påhittad..

Som vanligt älskade jag filmen. Är det Mandy Moore, Hilary Duff, MKA eller Amanda Bynes i huvudrollen så kan det inte bli fel :)
Det är mina favoriter bland kvinnliga skådespelerskor. Klart gillar jag andra också men är det en film med någon av dem så bara vet jag att den är bra. Då kan jag köpa filmen utan att ha en aning om vad den handlar om.
Manliga skådepelare jag älskar är Chad Michael Murray och Riley Smith. Mina två favoriter, och då inte bara för att de är så sjukt heta hehe.

Nej nu ska jag inte bli helt insnurrad på ämnet kändisar som jag så ofta kan bli.
Det jag skulle säga var att filmen var jättebra och att det alltså var värt att köpa :)
Enda minus var Hilary Duffs vikt. Märks i filmen att hon börjat gå ner och är inte alls lika söt som innan. Visst är hon riktigt söt i filmen men om man jämför med hur hon såg ut i Raise your voice och A cinderella story så är det stor skillnad.
Snälla flicka gå upp i vikt!

Nu ska jag försöka hitta lite nya bilder på MKA till bloggen.
Ha det bra allesammans // Maria
Rushing through me