Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 26, 2006

Utmanad

Först vill jag bara säga att jag skulle precis skicka det här inlägget när poff, sidan lades ner allting borta. Så lite surt är det att börja om...

Men men, blev i alla fall utmanad av söta Fröken Fräken :)
Så här kommer min lista.

Fem saker i min frys:
- Vaniljglass med chokladbitar
- Isbitar
- Mackor
- Köttbullar
- Pytt i panna

Fem saker i min garderob:
- Balklänningen från nian
- Ridkläder
- Porslin (Längst ner)
- Min grissamling (Högst upp)
- Övriga kläder

Fem saker i min bil:
(Blir mammas eftersom att jag inte har en egen)
- Skivor
- Mammas nalle
- Övningskörningspapper
- Övningskörningsskylten
- Andra papper

Fem saker i min handväska:
- Rosa plånbok
- Vaselin
- Almanacka
- Pennor
- Digitalkamera

Så då var jag klar med min lista :)
Nu utmanar jag dessa att göra en likadan:
Johanna
Liselott
Sparkling
Thina

Så nu hoppas jag på fina listor från er fyra.

Sköt om er allesammans // Maria
Angel of mine

5 Comments:

Blogger Sparkling said...

Hihi ska göra mitt bästa:)

7:15 em  
Blogger Maria said...

Låter bra :)

7:16 em  
Blogger . said...

Tack :D

9:02 em  
Blogger Lisa said...

Nu är min lista klar, hihi gjorde mitt bästa, hope you like it :)

12:28 fm  
Blogger Maria said...

Ska kolla tihi :)

10:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home