Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 26, 2006

She's the man

Nu har jag sett filmen She's the man med Amanda Bynes.
Riktigt rolig och bra film! Trodde att den skulle vara overklig, hur skulle liksom Bynes kunna spela kille?
I början tyckte man inte heller att hon såg ut som en kille men ju längre in i filmen man kom desto mer såg man henne som den kille hon spelade.
Nu kanske ni inte hänger med alls.
Alltså.
Filmen handlar om en tjej (spelas av Amanda Bynes) som älskar fotboll.
Hon vill visa sin ex pojkvän och alla andra att tjejer visst kan spela lika bra fotboll som killar. Så hon klär ut sig till sin bror och tar hans plats på en Internatskola.
Invecklat blir det när hon blir kär i en kille som är kär i en tjej som är kär i Amandas karaktärsom egentligen är en tjej.. ja en helt underbar film alltså!

Amanda Bynes gör en strålande insats och jag skrattade många gånger åt hennes roliga miner och kommentarer. Sen skadar det inte med alla snygga killar i filmen, hehe.

Nu ska jag röra mig vidare.
Ha det bra allesammans // Maria
I'm open you're closed

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjena Maria! :)
Hur är det med dig & hur har du haft det i Finland?
Ätit ostbollar? ;) hihi

Har ej varit här på bra tag, så nu är jag här & läser din trevliga blogg. Kände först inte igen, sen insåg jag att du bytt färg. (hoppas du mår bättre nu än tidigare, har tänkt på dig)

Åh, den filmen med Amanda Bynes, måste jag verkligen se!! Tycker om såna filmer, så tack för tipset.
Går den på bio alltså?

Kram Ann@

7:19 em  
Blogger Maria said...

Hej hej kul att se dig igen :)
Ja det var helt okej i Finland, lite hemlängtan ibland men annars lugnt. Nää det vart inga ostbollar i år tihi.

Ja det blev ändrad blogg för jag skulle se om det fick folk att stanna längre, vilket verkar stämma också. (Folk borde älska rosa som jag gör istället)

Ja en helt underbar film! Yes, går på bio just nu :)

Kramar

7:23 em  
Blogger Sparkling said...

var kan man se hur länge de stannar?

9:57 em  
Blogger Maria said...

Hm.. ja kommer inte ihåg vad det heter just nu. Men det är till vänster där de finns en massa att välja på. När man loggar in på statcounter alltså.

9:59 em  
Blogger Lisa said...

Ja, visst vad filmen bra?!
Tyckte det var lite pinsamt ibland med allt överdrivet, men
ibland var det riktigt skoj! :)

12:27 fm  
Blogger Maria said...

Jo det är sant men om man tar filmen med en klackspark så är den riktigt bra tihi

10:25 fm  
Blogger Sparkling said...

ska leta då :)

11:36 em  
Blogger Maria said...

Aa gör så :) Borde inte vara så svårt att hitta

11:39 em  
Anonymous Anonym said...

Tack! :)
Man har alltid hemlängtan,
borta bra men hemma bäst!
Ostbollar finns alltid :P

Va? Blir snopen, nytt för mig. Tycker jag verkligen med, att folk borde älska rosa i alla nyanser. Jag tyckte att din rosa bakgrund var härlig med den underbara Mandy bannern, som du gjorde.

Woho! Måste ut på jakt efter nån av mina kompisar & fråga, vem som vill se filmen med mig. Hihi

12:41 em  
Blogger Maria said...

Ja det är så sant :)

Mmm verkligen.. men jag är nöjd med den nya layoten också. Funderar på att lägga till lite rosa :) Vi får se.

Hehe aa de får du allt göra

12:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home