Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, augusti 25, 2006

A baby girl!

Satt i matsalen med några tjejer i klassen. Insåg att klockan var halv ett och blev lite smått hysterisk. Borde inte pappa ringa snart?! Bara några minuter senare gjorde han det.
Pappa; Hej
Maria; Säg
Pappa; Va?
Maria; Säg, flicka? pojke?
Jag var inte alls otålig haha.
Men det var en flicka! Ååh så glad jag blev. Kände på mig att det var en flicka från början och skrev om det här då jag för första gången fick berätta.
Åh så glad jag är. Livet är en fest. Så känns det. Så är det till och med just nu.
Kan det inte bli december nu? Snälla?
A baby girl. Jag är redan stolt.

5 Comments:

Blogger Paks said...

December e en braaaa månad! Inte nog m syskontillskott, du fyller år o jag fyller år :P

1:11 em  
Blogger Maria said...

aaaa en underbar månad tihi

2:09 em  
Blogger . said...

och, inte att förglömma, julafton!

10:47 em  
Blogger niffin said...

Grattis! Och vilken bra intuition du har! :)

10:56 em  
Blogger Maria said...

johanna; och min födelsedag! haha

soul_bird; tackar! haha aa tredje gången på raken som den har stämt :P

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home