Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, augusti 23, 2006

Från skolan!

Ni som läst bloggen länge vet att jag brukar skriva från skolan.
Nu är man tillbaka igen! Klart att man utnyttjar sin kära lilla dator i skolan.
Fast jag vet inte hur mycket jag gillar den här.. den är klart segare än min förra. Känns som att det ligger en massa sparat trots att jag har raderat allt jag har hittat. Kanske gömt någonstans? Eller så är den bara gammal och seg...

Nu har vi fått vårat schema. Det är helt underbart! Eftersom att jag varken har engelska eller språk i år så slutar jag 11.20 på måndagar :) 12.00 på onsdagar förutom var tredje vecka då vi har inviduelltval. Har även sovmorgon tisdagar och fredagar.
Jag säger då det, me love trean! Det här blir nog ett bra år tihi.

Nu håller vi, eller dem på och städar. Borde man kanske ta och hjälpa till? Äsch. De är nog klara snart.
Ha det bra // Maria

2 Comments:

Blogger Paks said...

Menar du att jag ska få leka med dig massor! ;D

3:40 em  
Blogger Maria said...

Jaharå! Om jag inte får en massa läxor..

5:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home