Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 26, 2006

Syskon!

Okej här kommer det... åh så jag har väntat att få berätta! Varit nära att försäga mig och fått tänka igen.
Men sanningen är den... jag ska få ett syskon! Pappa skickade sms från Spanien och berättade att nu får jag berätta för nu vet släkten.
Så de närmsta vännerna i skolan och alla som läser min blogg vet nu, tufft! Haha
Många vet att jag är extremt barnkär. Jag har skrivit om det flera gånger och pratat om barn sedan jag varit runt fjorton år.
Det är helt sjukt hur mycket de små livet betyder för mig.
Jag har en nära kontakt till alla mina kusiner (där den äldsta är 8 år) och de betyder allt för mig.
Själv är jag alldeles för ung för att ha barn, har heller inte ens en pojkvän, och även om jag skulle ha det så.. ja ni fattar.
Hur som helst, ballerinan ska få ett syskon! Och det är en flicka! Okej det vet vi inte säkert men jag känner att det är en flicka, och jag har haft rätt de två senaste gångerna när det varit mina kusiner. När A kom till var jag för liten för att ha detta sjätte sinne (oh ja det är precis vad jag har) men nu vet jag. Åh en massa söta rosa kläder!
Om jag får min vilja igenom kommer den att heta Tindra. Det är ett så himla gulligt namn!
Åh vad jag längtar, längtar, längtar, längtar!!
Vill ni veta vad hon är beräknad till? 18 december... vem fyller år då? Jo jag! Om hon kommer när hon ska så kommer ingen komma ihåg min artonårsdag. Försig är det en väldigt fin present.
Nej nu ska jag kolla efter barnkläder, hejdå!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj då, det blir ingen ung mamma...

2:25 em  
Blogger Maria said...

Nej ungefär som farfar var när han fick J

2:31 em  
Anonymous Anonym said...

jag är så glad att du ska få ett syskon! Är Maria glad är tvillingen glad :p

//Sunshine

10:10 em  
Blogger Maria said...

Åh vad gullig du är!!
Ja då är vi båda väldigt glada nu =)

10:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home