Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, augusti 23, 2006

Tredje året

Idag är det skola. Om man kan räkna det som det, inga lektioner och man börjar klockan ett.
Antar att det är att komma till skolan, få sitt schema och sen gå hem igen.
Fast det är kul att träffa klasskompisarna såklart, jag har inte varit med någon i klassen särskilt mycket den här sommaren, inte ens någon av dem som jag brukar umgås mycket med. Konstigt.

Jag gick till mamma imorse för att hämta lite saker som jag hade glömt. Det ösregnade, hade en basker på mig men som om det hjälpte, borde ha tagit ett paraply men hittade inget.
Så nu är mina jeans blöta och håret äckligt. Jag kommer att vara så snygg första dagen i skolan.
Däremot har jag fått mina coco pops till frukost! Har inte dem hos pappa..
Sitter nu med en filt runt mig och när jag är klar med det här inlägget ska jag komma på en lösning till mitt hår. Hade velat platta det men förvånansvärt nog så har jag slarvat bort plattången. Jag är så bra.

Nej nu ska jag vidare
Ha det bra // Maria
Can we try again