Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, augusti 25, 2006

Fredag

Nu är man tillbaka till att tycka att fredagar är woohoo! På sommarlov så är ju fredagar som vilken dag som helst..
Den här helgen verkar i alla fall bli riktigt bra. Idag får jag ju veta könet på mitt syskon, pappa ska ringa någon gång mellan 12 - 13. Det är tur för det är då som jag har lunch.
Imorgon ska jag rida! Efter hela sommarens långa väntan är det äntligen dags igen. Jag är alltid rädd för att jag ska ha tappat allting under sommaren men man brukar ändå ganska snabbt komma tillbaka in i vanan igen. Det är som att cykla. Typ.
Efter ridningen blir det att skynda sig hem och duscha och sminka sig för sen kommer släkten och vi ska ha kräftskiva. Vanligtvist brukar vi åka till farfars landställe i stockholms skärgård men eftersom att vi inte vet hur vädret blir så får det vara här. Vi har ju gott om plats i alla fall.
Tyvärr kan inte Filippas mamma komma men F kommer i alla fall :)
På söndag ska jag till Barkaby eller vad det hette och kolla på jeans tillsammans med Joh. Ska kolla på vita. På måndag om mamma kunde så ska vi gå och kolla på skor på hennes lunch. Jag slutar nämligen tjugo över elva så då är jag inne i stan vid tolv vilket är perfekt.
Men det är bara om det gick för henne, ska ringa och påminna lite då och då.

Nu ska jag göra mig iordning för skolan.
Ha det bra allesammans // Maria
Please remember, I was there for you when you were there for me