Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 24, 2006

Imorgon är en viktig dag...

.. för då får vi veta könet!
Jag ska som sagt få syskon i december och imorgon får vi veta könet :) Åh så spännande!
Pappa kom nyss in och frågade vad jag helst vill att det ska vara. Då sa jag att det inte spelar någon roll. För om det blir en pojke kommer jag tänka att det vore kul med en lillebror eftersom jag inte har det och han skulle säkert vara världens sötaste lilla pojke som jag kan träna handbollskott med på baksidan.
Blir det en flicka kommer jag bli lika glad då för då kan jag köpa en massa rosa saker och sen kommer hon bli världens sötaste och hon kan också få lära sig handbollskott...
Ja ni fattar. Jag är väldigt glad över att få bli storasyster på nytt.
Oavsett vem den lilla människan är så kommer jag älska han/henne lika mycket för det.
Imorgon lär det också kännas mer verkligt när man vet mer.
Åh så spännande!