Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, augusti 23, 2006

Första dagen över

Sladden hade jag glömt hos mor min. Men nu är den hämtad och här är mitt köp från i tisdags. Linnet och scarfen som jag planerar att ha i skolan på fredag :) Men då vill jag ha en vit tröja under den svarta för annars blir det för kallt..
Lägg märke till mitt hår! Det ser ju jättefint ut, det är absolut inte lika fint i verkligheten. Kanske har jag bara fina toppar eller något haha.

När jag gick från mamma till pappan så mötte jag jag en kille i tioårsåldern. Wow, det tänker ni nu va?
Okej kanske inte. Men nu då.
Han hade kortkjol. Och om jag inte inbillade mig hade han också smink, kjolen är jag i alla fall säker på.
Jag vet. Wow.

Nu är jag mätt från att ha ätit pannkakor med sylt och grädde! Eller mätt är jag inte... marabou daim som jag köpte idag slinker nog ner. Är det gott så är det.
Ha det bra // Maria
I'm standing here untill you make me move

6 Comments:

Blogger . said...

förtjusande :D hihi

5:48 em  
Blogger Maria said...

Tackar :P

7:32 em  
Blogger niffin said...

Ursnygg scarf, Märaja!! :)

1:20 fm  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)

10:08 fm  
Blogger Paks said...

Jag gillar det definitivt!

4:19 em  
Blogger Maria said...

Gullig du är :)

4:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home