Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 22, 2006

Älskade höst

Ja nu är jag väll inte ett stort fan av hösten. Men det bästa är att alla serier börjar igen.
Ja, som idag har jag tittat på Gimore Girls och Desperate Housewives och nu ser jag på Joey, alla är premiärer! Ja det vet ni nog. Ahh älska hösten.
När börjar förresten OC och Grey's Anatomy igen?
Jag missade One tree hill i söndags.. var hos farmor. Någon som såg och vill säga vad som hände?
Nej nu ska jag tillbaka till Joey.
Ha det bra // Maria
I wanna grow old with you
P.S Jag är inte beroende av tv-serier..

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar verkligen hösten! Och så sant,d et bästa är att serier kommer tillbaks!! awww :)

Ska jag berätta lite om vad OTH handlade om förra söndagen, jag berättar gärna..

vet du, att OTH repriseras på måndagar? :)

12:47 fm  
Blogger Maria said...

mm de vet jag men då går jag i skolan..
aaa du får gärna berätta och vad hände igår? :P

10:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Har skrivit pm & berättat om OTH :)
Vill ej skriva här, då blir det för mkt *lol*

1:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home