Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, augusti 21, 2006

Oväder

Fan vad trist vädret har varit idag. Åskat och blixtrat och bråkat. Har suttit och läst Elle tidningen när jag inte kunnat sitta vid datorn.
Har i alla fall fått lite tips på saker som jag kan köpa. Kom att tänka på att jag behöver en ny almanacka också, får hitta någon billig. Känns som att dem senaste månaderna kommer bli fattiga. Tur är i alla fall att mamma och pappa betalar för mina nya skor, jag ska bara hitta dem först. (Mamma ville inte öppna konto åt mig på asos så jag får hitta liknande i affärerna istället)
Hon är nämligen inte så mycket för att handla över Internet.
Dessutom ska de betala hälften av kostnaden för min skinnjacka. Men jag måste vänta till slutet av septemeber för jag kommer inte att ha råd denna månad. Sen ska jag hitta den perfekta och få känna mig lite fin för en gångs skull haha.
Men imorgon blir det att leta scarf och lite längre linnen, kanske leopardfärgat om jag hittar något snyggt, får se. Sen är jag ute efter en basker och vita jeans också och där någonstans tog mina pengar slut..

Nu ska jag vidare. Ha det bra allesammans // Maria
I miss you so much can't stand it