Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 22, 2006

Shopping

Det blev bara centrum eftersom vädret verkade bli sämre och jag ville inte vara i stan om det skulle börja åska. Som tur är så har vi ändå ganska bra affärer här i T.
Jag köpte ett svart linne och en guldig scarf. Hade hoppats på att hitta ett långt leopardlinne men det gjorde jag tyvärr inte. Ska in till stan på torsdag efter skolan och kolla på jeans och skor. Då kan jag kolla om jag hittar någonting där.
Är i alla fall nöjd med dagens köp. Linnet är ganska enkelt men väldigt användbart och scarfen är precis sådan som jag har tänkt mig.
Hade tänkt visa bild för er men jag har lyckats slarva bort sladden till digitalkameran (den är nog kvar hos mamma) så bild kommer eventuellt imorgon istället.

Imorgon börjar då skolan igen.. jag är lite osäker på vilken tid men E sa klockan ett så man får väll lita på henne. Tycker att sommarlovet har gått jättefort. Ändå var det ganska länge sedan som man satt där framför datorn i klassrummet. Så brukar det kännas varje år.
I år får vi ett nytt klassrum... tyvärr. Jag gillar det gamla bättre, det nya är så litet och mörkt.
Fast det positiva är att det ligger lite avskillt och därför kommer inte lärare springa igenom hela tiden, skönt.
Sista året på gymnasiet. Kanske dags att kolla runt lite vad jag vill göra efter gymnasiet. Klockan tickar. Jag tror att jag är redo. Snart.

Men nu ska jag sticka iväg och göra pannkakor alldeles strax.
Ha det bra allesammans // Maria
You got much to think about

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Uppropet är kl. 1300 i klass rummet. Ha så kul!

3:59 em  
Blogger Maria said...

Aaa ja vet det nu Joh skicka ett sms.. men hur vet du? Haha

4:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home