Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, juli 24, 2006

Borta bra men hemma bäst

Då var man hemma igen!
Det är konstigt. Det känns som om dem här två veckorna gick jättesnabbt men ändå känns de som om jag var i Finland i en evighet. Riktigt skumt.
Har haft problem med allergin hela resan, har jag alltid där. Blir förkyld och hostar en massa.
Ögonen blir jätteirriterade av linserna, tur att jag fick nya glasögon. Lyckades slarva bort mina förra, lär väll hitta dem snart nu när föräldrarna har hostat upp 800 kronor för dem här.
Fula är dem, riktigt fula ser inte klok ut. Men ska bara ha dem hemma för att ögonen ska kunna få vila lite, skönt att slippa stoppa i linserna direkt på morgonen också.

Så vad har man gjort dem senaste sjutton dagarna? Läst. Läste ut Studio 6 åååh vad bra den var! Läste också ut Sprängaren. Jag säger då det, jag älskar Liza Marklund!
Det blev inget tråkigt bebisställe som vi åkte till. Jag fick mitt nöjesfält, det vart fem mot en så ballerinan kunde vara glad. Hur kul som helst! De hade fått en ny snurrsak som jag först tvekade att åka men det var tur att jag inte ändrade mig för den var inte alls äcklig. Bara väldigt skön, massa trevlig luft som blåste i ansiktett tihi. Jag åkte Half Pipe. A sa ju att den inte var någon farlig så jag svalde rädslan och satte mig i attraktionen. Jag trodde att jag skulle dö. Fy fan vad jag skrek! Så högt, så läskigt och så obehagligt. Jag var hes i en vecka efter det, bokstavligt talat.

Nu har jag lite bloggar att läsa, skriver senare igen.
Hoppas ni har haft det bra // Maria
How am I suppose to feel

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Märaja!! Härligt att ha dig tillbaka!!
(Studio 6-slutet var väl något alldeles extra?)
*kramar*

12:32 em  
Blogger Maria said...

Viggy! Ja har saknat dig! :)
Aaa fy fan va man vart förvånad!! Trodde jag skulle dö haha

12:33 em  
Anonymous Anonym said...

Märi!!!
*kramar massor*
Inte va borta från Paks så där länge igen!!!

12:44 em  
Blogger Maria said...

Nejdå jag lovar :D

12:45 em  
Blogger Sparkling said...

Välkommen hem =)

9:26 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt Sparkling =)

9:57 fm  
Blogger Sparkling said...

Vasegod Ballerinan :)

11:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home