Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 05, 2006

Inget stan

Ballerinan tog sig vatten över öronen. Blev lite väl mycket att göra dem två sista dagarna före resa så stan blev inställt. E skulle ändå till frisören och visste inte om hon hade någon lust att dra till stan så det var ju tur det.
Så vad ska man göra idag? Ja kanske dags att börja fundera på vad för kläder man ska ha. Hälften är säkert hos pappa så det är väll dags att man planerar och inte lämnar alltind till sista dagen som jag brukar göra.

Så inget bloggande på två och en halv vecka. Kommer kännas konstigt eftersom jag har så gott som varje dag sedan februari bloggat och ofta fler än en gång per dag. Har ju blivit en vana att så fort man får inspiration till att skriva så har man satt sig här.
Men på landet mitt ute i ingenstans så kan det bli lite svårt att få tag på en dator, ännu mindre chans att det ska finnas Internet på den.
Jag får väll se till att koppla av, även om bloggande är på ett sätt att koppla av. Låta tankarna strömma fritt och inte stoppas av någonting alls.
Det blir nog mycket att skriva noveller, tankar och dikter. Sånt tycker jag att är kul.
Måste umgås med mina kusiner också, sex år gamla tvillingarna och så åttaåriga T.
Alla pojkar, alla busiga. Ja men himla söta och roliga också.

Nu ska jag se om det finns någon frukost att äta.
Ha det bra allesammans // Maria
Now everyday I gotta let you know, I'm standing here right now

9 Comments:

Blogger . said...

Jag vill också ha småkusiner! Min yngsta är liksom 11. Och jag är näst äldst, efter min syster :p Oh yes, vi har en stor släkt.

2:00 em  
Blogger Sparkling said...

De e ju skönt å bara ta det lugnt å vara borta från datan lite åxå :)
Kanske det finns nåt internetacafe lr bibliotek ;)
Ha de super :)

3:04 em  
Anonymous Anonym said...

Inte åka :'(

5:34 em  
Blogger Maria said...

Johanna; Haha! Ja men jag skulle vilja ha någon i min egen ålder också.

Sparkling; Nix, bor mitt ute i ingenstans haha

Paks; Kom på en bra anledning för mig att stanna och jag gör det!

5:35 em  
Anonymous Anonym said...

Kommer att sakna dina tankar, Märaja!!
Ha det bra & hälsa Suomi!

6:06 em  
Blogger Maria said...

Gullig du är!
Det ska jag göra tihi

6:37 em  
Blogger . said...

Jo, den äldsta kusinen jag har är typ 14. Skitkul. Plus att hon bor i typ dalarna.

7:40 em  
Anonymous Anonym said...

Du gav dig själv en bra på msn idag, tycker jag. *muttrar ngt om kärringar*

Fast vi har ju en dag kvar...

1:16 fm  
Blogger Maria said...

Johanna; Hehe vi har det ganska likadant vi. Fast min äldsta blir nio i år. Men jag tänker inte klaga på dem jag har för jag älskar dem allihop. Men en jämnårig kusin skulle inte vara fel. Det får i alla fall mitt nya syskon :) Hon/han kommer ha en som är två år äldre, en som är ett år äldre och två som är lika gamla tihi.

Paks; Jo men ändå.. Ja vi har ju det och den här kvällen blir det att vara uppe länge :)

12:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home