Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 05, 2006

Dumma dator!

Det har hänt mycket idag. Mycket som har tärt på hjärtat mitt.
Jag skrev om det här, hur jag kände. När jag skulle spara så klickade Internet bort allting. 20 minuters tankar borta.
Jag tänker inte skriva det igen, nu har jag fått skriva av mig i alla fall.
Men åh så arg jag är på den här äckliga datorn!!
Men ni ska veta att jag har en kamp med livet. Ja, inte så att det handlar om liv och död men om att vara glad, lycklig.
För jag är inte det nu, inte alls. Varje dag fightas jag med mina känslor och det hjälper inte när vissa personer.. nej jag ska inte gå där igen.

Jag vill inte till Finland.

5 Comments:

Blogger . said...

MEN STANNA HEMMA DÅÅÅE :D

7:39 em  
Blogger Maria said...

Tror du inte ja vill de lr?! haha
De går inte

7:41 em  
Blogger . said...

varför inte? kan du inte bo hos pappa?

11:44 em  
Anonymous Anonym said...

säger som Johanna, men vi har ju pratat om det här du o jag... :(

1:15 fm  
Blogger Maria said...

Jag åker till finland en gång om året (två varannat år) så jag får helt enkelt orka..

12:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home