Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juli 07, 2006

Dagen är här

Jag vaknade vid fem imorse.. kunde inte somna om. Gick upp och drack vatten och sen tillbaka till sängen. Låg och vred mig länge och tillslut somnade jag.
Sen vaknade jag vid sju igen. Kunde återigen inte sova. Var nära på att gå upp men eftersom det säkert kommer bli sent på båten idag så var det klart bättre om jag gick och la mig.
Jag lyckades somna om och gick upp elva, allting var som det skulle.
Idag har jag tänkte lite på dem bra sakerna med Finland. Mysiga stället som landet ligger på, mina kusin, min mormor.. ja till och med min morfar. Även om han och jag inte har någon vidare kontakt..

Jag vet att jag kommer börja klättra på väggarna om ungefär fyra dagar.. men kanske är bättre att jag njuter fram tills dess.
Det kommer kännas konstigt att inte få daglig uppdatering om tvillingarna olsen, också konstigt att inte skriva här. Men två och en halv vecka är bara sjutton dagar.. så vi ses snart!
Sen ska jag skriva till Thina så jag kan tänka att hon är bloggen.. haha!
Nej men jag klarar mig, vi ses snart folk.

Ha det bra allesammans! Vi hörs den 24e Juli.
Många kramar // Maria
Du var vacker då men är ännu vackrare nu

7 Comments:

Blogger Thina said...

Hihi det tycker jag va en fin komplimang! ^^

3:46 em  
Blogger Maria said...

Haha visst är det :P

4:01 em  
Blogger . said...

hoppas du har det trevligt där borta i muminland :)

11:25 em  
Blogger . said...

jag trodde faktiskt inte att jag skulle sakna dig såhär mkt. it will be nice to have you back :) tack för födelsedagssmset.

3:01 em  
Blogger Sparkling said...

Imånn kmr du hem :D wiiiii:D

2:17 fm  
Blogger Maria said...

Åh vad du är gullig Johanna! Och jag har saknat dig med :)

Nää sparkling idag! tihi

7:57 fm  
Blogger Sparkling said...

hihi jao men efetr ja sovit mena ja typ:P

11:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home