Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, juli 04, 2006

Slösa pengar?

E ringde precis. Hon skickade ett sms om stan imorgon och jag försökte svara men det gick inget vidare. Det är något fel med min mobil nu för den stod bara och matade på samma ställe när jag försökte skicka och sen sa hon att hon hade försökt att ringa men att det inte gick.
Jävla skit mobil, ska den sluta funka när den är så ny?
Får hoppas att det bara var tillfälligt.
Imorgon blir det stan i alla fall. E ska kolla på bikini, hon ska till.. hm.. vart var det hon skulle nu igen. Jag är omöjlig när det kommer till namn! Men, men. Någonstans utomlands med pojkvännen i alla fall. Så då behöver man nog en bikini.
Jag har en del grejer jag vill ha själv så det känns som att det finns en risk att plånboken ryker..
äsch, brukar ändå få pengar när jag är i Finland så jag klarar mig nog.
Men däremot ska jag spara pengar till en skinnjacka! :)
Min mamma har gått med på att betala hälften och det bli lagom till skolan börjar. Jag ska ha en riktigt fin minsann så spara pengar får jag se till och göra.
Nej nu har jag skrivit på det här inlägget väldigt länge. Började med "E ringde precis" vlket var säkert för två timmar sedan, haha! Ja, jag har hållit på med annat samtidigt.
Nej nu ska jag gå.
Ha det bra allesammans // Maria
Åh jag älskar dig