Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 05, 2006

Falskhet

Jag orkar inte.
Folk kan vara så himla elaka mot mig och sen plötsligt vara jättetrevliga.
Jag orkar inte med det längre. Har man något emot mig kan man väll ta det med mig. Inte slänga en dum kommentar för att sedan låtsas om som om det aldrig hände.
Det värsta är när kommenterarna börjar bli riktigt stora och hemska.. såna som gör riktigt ont.
Bara för att jag inte gråter framför er eller visar det utåt så har jag faktiskt känslor.
Det gör ont, riktigt ont och jag vet inte hur mycket jag orkar mer.
Snart säger jag upp kontakten, ballerinan har tröttnat.

6 Comments:

Blogger Sparkling said...

Klart man inte ska ha kontakt med personer som är elaka! Och sårar en.
kram

12:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Du kan komma o bo hos mig... jag e ialla fall inte elak som vissa andra...

*kramar*

1:17 fm  
Blogger Maria said...

Sparkling; Det är svårt om man inte har möjlighet att säga upp bekantskapen helt..

Paks; Vad du e gullig!

12:25 em  
Blogger Sparkling said...

jo de e klart :/

4:59 em  
Blogger Lisa said...

Ja, vet att det är svårt. Det är sällan man slipper ifrån det tyvärr. Men försök snälla ignorera dessa elaka människor och tänk på dina underbara vänner istället! Hoppas det ordnar sig! :)

6:20 em  
Blogger Maria said...

Tack fashiongeek! Och du har rätt :) Det är därför vänner är så viktiga.

12:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home