Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juni 03, 2006

Övningsköra

Nu har man precis vaknat av att pappa drar på stereon i rummet bredvid. Fast eftersom att det var vakna till Rihanna så var det inte så farligt, då blir man på bra humör direkt. (Vilket jag då aldrig är på mornar i vanliga fall)
Fint väder idag igen! Så efter övningskörningen blir det lata sig på terassen, kan inte bli mycket bättre. Jo förresten, med glass. Får försöka att få pappa att köpa det på hemvägen.
Han har halvlovat att göra sockerkaka idag så vi får se hur det blir med det. Han gör nämligen världens godaste sockerkaka, och då har jag ändå bara uttyckt mig halvt om hur god den är ;)

Vad skönt det känns att veta att betygen sattes igår. Nu kan de inte komma springande efter mig om att jag behöver plugga mera. Jag har de betyg jag har fått och jag är nöjd. Det enda jag är nyfiken över är vad jag har i idrott, snälla säg att det är mvg! Två mvg skulle kännas riktigt bra eftersom jag inte lär få några fler i trean. Fast man ska aldrig säga aldrig. Men jag har inte så höga förhoppningar på det.

Nej nu ska jag se om badrummet är ledigt så att man kan få på sig linserna.
Ha det bra // Maria
If I'm not in love with you

2 Comments:

Blogger . said...

Jag var hos markus igår så då sa lisa till mig, jag fick bara vg :( DAMMIT.

5:11 em  
Blogger Maria said...

Äre sant? Helvete! Då får jag aldrig mvg :(

6:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home