Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 31, 2006

Olas skiva!


Äntligen har den kommit!! Idag släpptes den och idag fanns den i min brevlåda =)
Satt hemma i sängen och tittade på filmen What a girl wants och när jag insåg vilken dag det var så skyndade jag till brevlådan och där låg paketet från cdon.
Eftersom att jag beställde den genom hemsidan så fick jag autograf på skivan också som ni ser på bilden. Himla gulligt av Ola att sitta och signera en massa skivor :)
Idag är det matchen också! Då ska jag sitta och titta och heja på sötnosen.

Nu ska jag kolla texterna på låtarna som man fick med och lyssna lite till på skivan.
Ha det bra allesammmans // Maria
You gotta get off your seat now baby We ain't got the rest of our lives
Ola - How we do it

2 Comments:

Blogger Sandra said...

Är den bra???

5:23 em  
Blogger Maria said...

Den är jättebra :)
Lite falsett vilket förvånande mig men låtarna är varierande och bra :)

7:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home