Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, juni 02, 2006

Soooommar

Fick ett samtal från en lärare som sa att jag inte hade lämnat in min rapportuppgift. Attans.
Så det var att ta sig till far min och få den inskickad men nu är det klart i alla fall.

Att det ska blåsa så mycket utomhus! Jag vill ut och sola men ärligt talat så är det för kallt. Kanske att man kan dra ut A för att åka lite inlines, men jag tänkte sminka mig först. Har inte hunnit göra det än, eller snarare inte haft lust.
Men vi får besök idag, pappas sambos mor kommer över så då måste man vara lite fin tycker jag allt. Hon är väldigt trevlig förresten, och rolig. Så det är kul att hon kommer över.

Nu har jag satt på Olas skiva igen. Fjärde gången jag lyssnar på den tror jag, blir bara bättre för varje gång. I love love love it!!
Hans röst är ljuvlig.. helt perfekt. Sexig, precis som han. Okej nu ska jag sluta haha.
Men grym är han, mycket bra.

Nu ska ballerinan sminka sig.
Sköt om er // Maria
I feel so high I could fly, was born to reach for the sky