Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 31, 2006

Matchen

Åh vad kul det var att se på matchen på tv4! Mest stolt var jag över Ola, självklart ;)
Lite tråkigt att det inte vart några mål under själva matchen, Allstars BK kan tacka deras målvakt för det som räddade två kanonlägen.

Usch vad jag har mått dåligt idag, värre än någonsin.
Låg på sängen och bara vred mig för att magen gjorde så ont och var säker på att jag skulle spy när som helst. Förstår inte varför jag ska må så här illa.
Värken höll i ungefär i en timme och det var bland den plågsammaste timmen i mitt liv.
Då förstod jag verkligen hur svårt människorna som är beroende av droger och som ska sluta har det. Dem tre dagarna av mer smärta än jag upplevde.. nää jag skulle nog aldrig ha fixat det. Får se till att aldrig börja med droger istället.

Nu ska jag göra lite mer läxskit och sen är det över!
Sov gott allesammans // Maria
Come on here's your change, don't let it slip right through your hands, are you ready for the ride of your life?