Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, juni 01, 2006

Inte min morgon

Jag hade planerat den här morgonen. Först skulle jag kolla igenom det jag har svårt för i fika och sen skulle jag testa att sminka mig så som Starlet tipsar att MKA gör. Skulle testa MK's smink men dem planerna ändrades drastiskt.
Jag skulle nämligen sätta på mig mina linser och det var dags för att byta nu eftersom jag har måndaslinser och byter vid månadsskifte Det jag inte tänkte på när jag slängde dem igår var att jag redan hade bytt dagen innan eftersom ögonen kliade. Hur kan man inte komma ihåg en sådan sak?!
Så det var bara att klä på sig, hoppa över frukosten, och sticka iväg till mamma för att få tag på linser. Det är nämligen där jag har dem.
Tack vare min taskiga syn så var det väldigt svårt att gå utan linser (mina glasögon är borta kunde inte ta dem).
Så nej, det här är inte min morgon. Förhoppningsvis blir resten av dagen bra.. det vet jag först ikväll.

Hoppas eran dag har börjat bättre
Ha det bra // Maria
I wanna lay like this forever untill the sky falls down on me